نشادر فید گرید چیست و چه کاربردی دارد؟

نشادر فید گرید چیست و چه کاربردی دارد؟

نشادر فید گرید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمونیوم کلراید فید گرید به عنوان افزودنی خوراکی برای ذخایر خوراکی مختلف مانند بره، گاو و حیوانات خانگی مانند گربه و سگ عمل می کند.
تأثیر مثبتی در پیشگیری از سنگ های ادراری در حیوانات دارد و بنابراین رفاه و عملکرد این حیوانات را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.

نشادر چیست؟

نشادر که آن را با نام آمونیوم کلرید نیز می شناسند، ماده ای است که هم در گرید صنعتی و هم در گرید خوراکی تولید می شود.
این ماده یکی از مواد پر کاربرد شیمیایی است که در حوزه های مختلفی مورد بهره برداری قرار می گیرد. فرمول شیمیایی نشادر فید گرید NH4CL می باشد و غالبا با درصد خلوص 98 درصد در بازار به فروش می رسد.
از آنجایی که این ماده خوراکی است، باید تهیه آن را تنها از مراجع معتبر به انجام رساند. این ماده در شکل خوراکی خود موارد مصرف عدیده ای را هم برای انسان و هم برای حیوانات داراست.
در این مطلب ضمن معرفی نشادر خوراکی به شما، موارد مصرف آن را برای اسب عنوان خواهیم کرد.

نشادر فید گرید چیست و چه کاربردی در خوراک دام دارد؟

در این قسمت به این پرسش پاسخ خواهیم داد که نشادر خوراکی چیست؟
در پاسخ باید گفت آمونیوم کلراید فید گرید نوعی پودر جاذب رطوبت است که برخلاف نوع صنعتی آن در خلوص بالاتر و در حدود 99.5 درصد به فروش می رسد. این ماده در مواد غذایی باعث ایجاد طعم و عطر مطلوبی می گردد و به همین دلیل به عنوان یک افزودنی مجاز در صنعت غذا مورد استفاده قرار می گیرد.
هم چنین در پاسخ دقیق تر به این پرسش که نشادر خوراکی چیست باید گفت که این ماده، نوعی ماده مغذی برای مخمرهای نان، آبجو، بیسکوییت، سس سویا و … است. این ماده در نان باعث ایجاد عطر و طعم دلپذیری در مواد غذایی می شود و در برخی نقاط دنیا از آن به عنوان ادویه برای تهیه غذاهایی چون مرغ بهره گرفته می شود.

نشادر اسب؟

شاید نام نشادر اسب به گوشتان خورده باشد، اما اینکه این ماده برای اسب چه کاربردی دارد، مساله ای است که کمتر به آن پرداخته شده است. قبل از بررسی کاربرد نشادر اسب، باید گفت که این ماده در پزشکی هم جایگاه ویژه ای دارد و از آن برای تهیه داروهای متعددی استفاده می شود. هم چنین در دامپزشکی هم از نشادر برای درمان برخی بیماری حیوانات بهره گرفته می شود. 
نشادر فید گرید در کارخانه الوند شیمی نصر تولید و آماده عرضه به کارخانه های مصرف کننده می باشد.
نشادر فید گرید چیست
نشادر فید گرید چیست

 

کاربرد نشادر فید گرید برای اسب؟

در پاسخ به این سوال که نشادر اسب چیست ؟
باید گفت که این ماده در حیواناتی چون اسب به منظور از بین بردن عفونت های ادراری مورد بهره برداری قرار می گیرد. نشادر می تواند در حیواناتی چون اسب، بز و … مانع از بروز و پیش روی عفونت های مجرای ادراری شود و به این شیوه در دامپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.
نشادر اسب می تواند تعداد دفعات دفع ادرار و هم چنین حجم آن را افزایش دهد و به این شیوه ضمن از بین بردن سریع تر عفونت ها، به دفع سنگ های مجرای ادراری و کلیه نیز کمک شایانی خواهد کرد.
از همین خاصیت نشادر در تهیه داروهایی برای انسان ها هم استفاده می شود.
باید تاکید کرد که نشادر اسب را تنها باید به شکل داروهای دام پزشکی مورد استفاده قرار داد و بهره گیری از آن به شکل خوراکی و یا افزودن آن به غذای اسب و سایر حیوانات مجاز نمی باشد.
مشتریان محترم می توانند جهت تهیه مرغوب ترین نوع نشادر فید گرید به سایت الوند شیمی نصر مراجعه کرده و اقدام به خرید محصول مورد نظر با گرید مورد نیاز نمایید.

اطلاعات بیشتر:

برای خرید مواد شیمیایی با کارخانه الوند شیمی نصر تماس بگیرید.
تلفن های تماس :
☎️ : 02177094071
📱 : 09128502195
📧 : info@alvandchem.com
همچنین میتوانید از طریق واتس آپ با شماره 09128502195 در تماس باشید.
نشادر فید گرید چیست و چه کاربردی دارد؟
نشادر فید گرید چیست و چه کاربردی دارد؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *