الوند شیمی نصر تولید کننده نشادر

کارخانه الوند شیمی نصر

الوند شیمی نصر تولید کننده نشادر:

کارخانه الوند شیمی نصر به تولید کلرید آمونیوم با خلوص حداقل 99.5 درصد در سه گرید دارویی،صنعتی و باتری گرید در کشور عزیزمان ایران می پردازد و آمادگی ارائه این محصول به صورت عمده و با ظرفیت بسیار بالا را دارد.

 

تعریف کلرید آمونیوم:

نشادر یا آمونیوم کلرید ماده ای سفید رنگ با درصد حلالیت بالا در آب می باشد گه کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد در این مقاله به یک معرفی نسبتا کوتاه درباره نشادر و کاربردهای آن پرداخته شده است آمونیوم کلرید یک ترکیب شیمیایی با فرمول NH4Cl و نمک بلوری و سفید است که بسیار محلول در آب است.

از نظر ظاهری این ماده به صورت نمکی سفید رنگ و فاقد بوی خاصی است.

 

این ماده معدنی معمولا در اثر سوختن زغال سنگ کیسه از تراکم گازهای زغال سنگ مشتق شده تشکیل شده است. این ماده در اطراف برخی از انواع دریچه های آتشفشانی یافت میشود.

 

آمونیوم کلراید عمدتا به عنوان کود و یک طعم دهنده در برخی از انواع ریشه شیرین بیان استفاده می شود. این محصول از واکنش اسید هیدروکلریک و آمونیاک ایجاد می شود. بیشترین کاربرد نشادر در تولید کود های شیمیایی حاوی نیتروژن است.

 

الوند شیمی نصر تولید کننده نشادر
الوند شیمی نصر تولید کننده نشادر

 

دیگر کاربرد نشادر در تولید دود سفید می باشد. همچنین در صنعت نساجی و چرم در رنگرزی استفاده می شود. آمونیوم کلرید در آتش بازی در قرن 18 مورد استفاده قرار گرفت اما توسط مواد شیمیایی امن تر و کمتر جاذب رطوبت جایگزین شد.

 

هدف خود را برای ارائه یک اهدا کننده کلر به منظور افزایش رنگ های سبز و آبی از یونهای مس در شعله آتش بود. در چندین کشور، کلرید آمونیوم به عنوان افزودنی غذایی تحت شماره E510، معمولا به عنوان یک ماده غذایی مخمر در نانوایی استفاده می شود.

 

نشادر گرید دارویی

نشادر گرید خوراکی

نشادر گرید صنعتی

 

 

One thought on “الوند شیمی نصر تولید کننده نشادر

  1. بازخورد: نشادر ایرانی با خلوص 99.5 به بالا – الوند شیمی نصر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *